HIPÓCRATES DE COS: UD 2

lunes, diciembre 2

Benvido viaxeiro!
Chámome Hipócrates e son o teu guía na Viaxe alucinante polo corpo humano, no tema da reprodución humana. Nacín na Illa de Cos, en Grecia no ano 460 a.C. e vivín ata o ano 370 a.C. Fun médico, e segundo di a tradición ao parecer descendo dunha estirpe de magos e estou directamente emparentado con Esculapio, o Deus grego da medicina. Son da mesma época que Sócrates e Platón, e este último cítame varias veces nas súas obras. Durante a miña xuventude viaxei a Exipto, onde me familiaricei cos traballos médicos da época de Imhotep.
Son famoso polo Xuramento hipocrático, unha declaración ético profesional, que sinalaba entre outras cousas, que o médico debe contar cun carácter honesto, calmado, comprensivo e serio.
Seica queres pistas para responder a pregunta do caderno de viaxe? Ben eu teño algunhas direcións que che poden resultar útiles: