AVERROES: UD 13

lunes, diciembre 2



Benvido viaxeiro! Son o teu guía para a unidade didáctica dedicada á Idade Media. Chámome Averroes, e nacín na cidade de Córdoba no ano 1126. Considéranme o filósofo árabe máis importante da Idade Media. Os meus coñecementos estendíanse a todos os campos do saber: Filosofía, Teoloxía, Dereito, Matemática, Astronomía, Física, Medicina, Poesía. Na miña vida, só non estudei dous días: o da morte do meu pai e o día da miña voda. Exercín como xuíz e como médico da corte. Na mesquita daba leccións a un gran público e en privado daba clases a un selecto grupo de discípulos. Son de liñaxe andalusí, sempre destaquei o meu amor a miña terra e a beleza do meu país, e sempre digo que Córdoba é a patria de grandes sabios e Sevilla a dos mellores músicos. Puxéronme un alcume, o "comentarista" porque escribín moitos comentarios sobre Aristóteles.

Dixéronme que buscas información sobre a catedral de Santiago e os Cabaleiros da Orde de Santiago? O outro día, buscando en internet, atopei estas páxinas sobre o tema. Espero que che axuden!