MARCO POLO: UD 14

lunes, diciembre 2



Benvido viaxeiro! Son o teu guía para o tema dedicado a la Idade Moderna. Chámome Marco Polo e nacín o 15 de setembro de 1254. Fun un mercador e explorador veneciano e xunto co meu pai e o meu tío, estiven entre os primeiros occidentais que viaxaron pola ruta da seda a China. Dise que introducín a pólvora en Europa, pero o certo é que se usou a pólvora en Occidente por primeira vez na batalla de Néboa (Huelva) en 1262, e por aquel entón eu tiña 8 anos.
A miña familia (o meu pai e o meu tío) e eu vivimos en China 17 anos antes de volver a Venecia. En China foi onde me granxeei a confianza do emperador que me encargou varias misións diplomáticas. Tras o meu regreso, nunha batalla marítima entre Venecia e Xénova, fun feito prisioneiro, e para entreterme escribín " As viaxes de Marco Polo", acerca das miñas viaxes. Considéranme un dos máis grandes exploradores do mundo.
Chegáronme rumores de que non sabes que é a ruta da seda, e non podías vir a mellor lugar para descubrilo, aí déixoche unhas cantas direccións web: